Gyakran Ismétlődő Kérdések1. Hogyan kell regisztrálni?
A weboldal jobb oldalán található „Regisztráció” gombra kattintva megjelenik a regisztrációs oldal. Az itt megjelölt adatokat kell kitölteni (piros csillaggal megjelöltek kitöltése kötelező), majd a lap alján lévő ELKÜLDÉS gombbal fejezi be a regisztrációt. Amennyiben a regisztráció sikeres volt, ez az üzenet megjelenik a weboldalon. Ezek után a megadott e-mail címre kiküldött linkre kattintva tudja aktiválni a regisztrációt, az aktiválás után tud belépni a weboldalra, s megkezdheti a vásárlást.
2. Hogyan tudok szigorú számadású nyomtatványt (számla, nyugta) vásárolni?
Ahhoz, hogy számlát, nyugtát tudjon vásárolni, regisztrációkor az adatok között fel kell tüntetnie vállalkozása, cége adószámát, illetve a regisztrált személy adóazonosító számát (adókártyán található). Amennyiben ezeket az adatokat regisztrálta, bejelentkezés után a „Hitelesítő dokumentumok” gombra kattintva tudja a következő lapon a megfelelő dokumentumokat feltölteni.
Három dokumentum feltöltésére lesz szükség: a/ a vállalkozás, intézmény adószámát igazoló okmány ( vállalkozói igazolvány vagy adóbejelentkezési lap vagy cégkivonat), mellyel hitelt érdemlően tudja igazolni a vállalkozás, intézmény adószámát b/ a regisztrált személy személyi azonosító okmánya (személyi igazolvány, útlevél) c/ a regisztrált személy adókártyája Feltöltés után 1 munkanapon belül hagyjuk jóvá NAV nyomtatvány vásárlási szándékát, melyről értesítést küldünk e-mail-ben. 3. Hogyan tudok fizetési módot választani?
Amennyiben regisztrált, bejelentkezés után az „Adatmódosítás” gombra kattintva, az „Ügyfél adatok módosítása” oldalon tudja kiválasztani a szállítás és fizetési módot.Ha vásárlás előtt nem állítja be az ügyféladatok között a szállítási és fizetési módot, a rendelés feladása előtt is megteheti. A vásárolni kívánt tételek rögzítése után a „Megrendelés” gombra kattintva a „Rendelés feladás” oldalon is megjelenik az „Adatmódosítás” gomb, melyre kattintva az előzőekhez hasonlóan tudja kiválasztani a szállítási és fizetési módot.
4. Hogyan tudom a már elküldött megrendelésemet módosítani, törölni?
Megrendelését – amennyiben még nem számláztuk és csomagoltuk – a „Kapcsolat oldalon” megadott elérhetőségeken módosíthatja. Telefonon, faxon, e-mailben felveszi a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, s jelzi, megbeszéli a módosításokat.
Amennyiben a Vevő fogyasztónak minősül, úgy az áru kiszállítását követően a távollevők között kötött szerződésről szóló 213/2008. (VIII. 29.) és a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet szerint 8 (nyolc) munkanapon belül indoklás nélkül jogosult az áru visszaküldésével egyidejűleg elállni. Fogyasztónak minősül a Vevő, ha a szerződést gazdasági vagy szakmai tevékenysége körén kívül eső célból köti. 5. Hogyan tudom a garanciális igényemet intézni?
Garanciális igényét az ügyfélszolgálaton keresztül tudja érvényesíteni. Egyrészt az „Ügyfélszolgálat” gombra kattintva az „Ügyfélszolgálat, támogatás” oldalon a „Garanciális termék reklamáció” gombra kattintva a „Garanciális panaszok, reklamációk felvétele” oldalon két lépesben. Első lépésben a panasz rövid megnevezésével, hivatkozva a számlaszámra, a panasz maximum 4.000 karakterben történő leírásával, esetleg további képek, dokumentumok feltöltésével; majd második lépésben kiválasztja a reklamált terméket a rendelések közül, ezután tudja elküldeni reklamációját az „ELKÜLDÉS” gombra kattintva.
A garanciális igény érvényesítésének másik módja, hogy a „Kapcsolat oldalon” megadott elérhetőségeken (telefonon, faxon, e-mailben) felveszi a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, részletesen ismerteti reklamációját. Mindkét esetben e-mailben értesítjük a garanciális igény elbírálásáról, illetve amennyiben szükséges a termék visszaküldésének módjáról. 6. Hogyan tudom a megrendelt terméket visszaküldeni?
Termék visszaküldése előtt kérjük keresse meg az ügyfélszolgálatot a „Kapcsolat” oldal bármely elérhetőségén. Terméket a kézhezvételtől számított 8 munkanapon belül lehet visszaküldeni, feltéve, hogy a termék csomagolása érintetlen, nem használt illetve sértetlen. Az ügyfélszolgálat segíteni fog a termék visszaküldésével, jóváírásával kapcsolatos összes részletben.
7. Hogyan tudom törölni a fiókomat?
A fiók törlését az ügyfélszolgálat bármely elérhetőségén ( „Kapcsolat” oldal) kérheti. Kérését 1 munkanapon belül teljesítjük.
|